Založ si blog

Archív: júl, 2015

Moja prva cesta do Moskvy # 7

Prekvapenie na hoteli, na ktore sa neda zabudnut,hned ako sme vosli na recepciu v okovach a 10 kilovymi gulami bol priviazany Magor ,pomahal totizto nakupovat zvaracie masky pre prvu Ceskoslovensku diviziu a pasoval to v tej japonke co tlacil sovu po Kyjeve. Mal jedine stastie ze bol vzdialeny pribuzny Dzurindu a spolu bicyklovali po Slovensku ked bol premierom,mozna mu robil aj […]

Pokračovanie článku

Moja prva cesta do Moskvy #6

Hned po ranajkach kde sme byvali a obsadili jedno cele poschodie kvoli bezpecnosti sme sa vydali do mesta,ani som sa nenazdal a mal som sranok okolo tela a toto uz ma co znamenat spytal som sa anaJ,vraj kvoli mojej kleptomanii a ked sme stretli ceskych turistov z Plzne tak im povedala ze trpim demenciou,vytiahol som si za rohom tapku a dobre som si s nej supol do […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 22469x
Priemerná čítanosť článkov: 3745x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy