Založ si blog

Moja prva cesta do Moskvy #6

Hned po ranajkach kde sme byvali a obsadili jedno cele poschodie kvoli bezpecnosti sme sa vydali do mesta,ani som sa nenazdal a mal som sranok okolo tela

 

fotomontáž autora

fotomontáž autora

 

 

a toto uz ma co znamenat spytal som sa anaJ,vraj kvoli mojej kleptomanii a ked sme stretli ceskych turistov z Plzne tak im povedala ze trpim demenciou,vytiahol som si za rohom tapku a dobre som si s nej supol do seba,zobrala mi aj pas a moju penazenku z fotkou
Spytala sa ich, ako cestovali do Kyjeva a ci vedia po rusky,Vieme z historie, ze cech sa radsej bude ucit madarcinu,ako rusky. Hoci niekedy ide o zivot. Klimatizácia casto nefunguje a cez sklo vám do kupe pali slnko. A to je dost ostre, napriek tomu, ze ste viac v Rusku ako doma, letne teploty nad tridsiatku su bezné. Cestovat treba aj po meste. Hadam by ste si nechceli zodrat nohy prave tu, kde su  k dispozicii autobusy, taxiky aj metro. Oplati sa vyskusat. Nie len zo zavisti, ale aj preto, ze na vas moze striehnut niekolko paradoxnych situacii, kedze Kyjevcania zabudli na svet a vacsina zastavok a liniek je vylucne vymalovana v azbuke, co mne a anaJ nevadilo a niektore vety som mal vyrezane aj do mojho obojku aby som sa nestratil.
Navyse tu plati, ze ak si mavnete na taxik, zastane vam aj uplne obycajne auto.Cenu v tychto „ciernych taxikoch“ ale dohodnite dopredu, aby vam zostalo na typicke jedla Ukrajiny v podobe borscu, soljanky a saslíku, mne sa najviac ziadalo susenej slaniny co nosila anaJ v kabelke,hadzala mi to ako psovi a musel som dat ruky zopnute k nebesiam aby mi vobec nieco hodila.
Naobdivujete sa azda najviac pamatníkov v zivote, ktorym kraluje 50 metrová ocelová socha Matky vlasti s kosakom namierenym rovno nad Dneper. Navyse minulosti prisalajú aj muzea. Muzeum ludovej architektury – skanzen Pyrohovo, Paleontologicke muzeum, Muzeum sportu,tam sme stretli Pe-peho Muzeum umenia si prehliadal armadegon. Národna galeria s obrazmi znamych europskych maliarov a medzi nimi sme nasli aj obraz Magora, kde namaloval Dzurindu na Kosickom marathone,Sove sa tak zapacil ze jej ho Magor kupil za posledne peniaze co mal na veniec pre Lenina v Moskve.

 

fotomontáž autora

fotomontáž autora

Neviete si predstavit kolko ma to stalo roboty aby som prehovoril Peruna a Repress do svetoveho unikatu muzea Cernobylu.On sa najviac bal aby nenakazil pri navrate domov svoje vcely a Repress ludi na Glvacovom ministerstve.
Vodka je tu narodný napoj. Nie je to ziadne tajomstvo. Mnoho obyvatelov sa v meste dostalo na financny vrchol a strednu triedu vytlacili az k chudobe. Deliaca ciara vsak neexistuje. Aj preto je centrum mesta napratane podnikmi luxusnej triedy. Diskoteky su viac prestiznou zalezitostou, ako mladeznickym kotlom. Nepustia vas do vnutra v sportovej obuvi a Peruna vyhodili zadnym vchodom aj z jeho plechovymi trenkami, hoc ste ochotní nechat pri vchode extremne vstupne co Obymu a Evitovi nehrozilo pri ich postavach,len sa mlcky prizerali tomu cirkusu a hned sa ich chytila nejaka SBSka a vtiahla ich dovnutra. Skúsiť ale môžete známy Sakson na Amurskom námestí,tam ma zobrala romanticka anaJ a konecne mi dala obojok z krku dole aj to len pod natlakom sovy a scaramena,ten zase schrastil niekde karicku co sa podobala na japonku a na tom navazal po Kyjeve sovu.A tak sme si urobili diskoteku vo vlaku.

fotomontáž autora

fotomontáž autora

Za nakupmi sa da vyrazit  kamkolvek, ale Velmi prekvapeny nam odporucil aj vychytene nakupne centrum s dvoma podlaziami pod zemou. …

vyprahlo mi, idem si za jedon naliat

Úspešný Marián Kotleba

06.10.2017

Hlasy pre pana Kotlebu rastu neskutocnym tempom. Koho by ste vollli Vy pri volbach?

Moja prva cesta do Moskvy # 7

24.07.2015

Prekvapenie na hoteli, na ktore sa neda zabudnut,hned ako sme vosli na recepciu v okovach a 10 kilovymi gulami bol priviazany Magor ,pomahal totizto nakupovat zvaracie masky pre prvu Ceskoslovensku diviziu a pasoval to v tej japonke co tlacil sovu po Kyjeve. Mal jedine stastie ze bol vzdialeny pribuzny Dzurindu a spolu bicyklovali po Slovensku ked bol premierom,mozna mu robil aj [...]

Moja prvá cesta do Moskvy #3

29.05.2015

Rano nezacalo najlepsie,dostal som SMS-ku od Antiho- som v dobrej opatere,dali mi aj najest,ale mam zeliezka na ruke,doneste si pilku na zelezo mreze su hrube. Poslal som tam Magora a Obyho nach kazdy taha pilku. Za budovou ich cakal so smetiarskym vozom Pe-pe, aby ich mal kde schovat a prepasovat cez mesto Kosice na hlavnu stanicu,ved sa v Kosicoch najlepsie vyzna. Vlak odchadzal o druhej [...]

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 22468x
Priemerná čítanosť článkov: 3745x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy