Založ si blog

Moja prva cesta do Moskvy # 7

Prekvapenie na hoteli, na ktore sa neda zabudnut,hned ako sme vosli na recepciu  v okovach a 10 kilovymi gulami bol priviazany Magor

  

,pomahal totizto nakupovat zvaracie masky pre prvu Ceskoslovensku diviziu a pasoval to v tej japonke co tlacil sovu po Kyjeve. Mal jedine stastie ze bol vzdialeny pribuzny Dzurindu a spolu bicyklovali po Slovensku ked bol premierom,mozna mu robil aj ochranku,ale to uz nam on vysvetli. 
Ako trest dostal ze kazde rano chodil k Porosenkovi a Dzugazvillimu zehlit kravaty a cistit chlpy na obleku zubnou kefkou po jeho psovi a chudina sova ho tam musela tlacit kazde rano na tej japonke v japonke bola dvojita podlaha a v nej nam nosily svaciarske syry a francuzske vina,nam bolo sveta zit,najviac to zranilo velmo prekvapeneho,povedal ze mu da vypalit na hrudi vianocku aby ludia na Slovensku vedeli o koho sa jedna.Najviac slz mala v ociach sova a furt hukala ze sa kvoli nemu nedostane do Cernobylu a otrieskala mu ten Dzurindov obraz o hlavu. 
Kvoli mne ze mam recovu barieru po slovensky a poznam iba zopar viet ako,cocot pytcha huj a Pe-pe ma este naucil jednu,taku Ti jednu dzignem,ze sa Ti hlava otoci o 360 stupnov a pod si zadzubat nasli slovensku cestovnu kancelariu Chernobylwel.com. a aj cenovo nam vyhovovala a sprievodca bol numizmatik a previedol nas do Cernobylu za 10 Tisovych minci. 
• Boli sme nadmieru spokojny 300 a viacej úchvatných fotografií 
• 200 opustených objektov 
• 150 prejazdenych kilometrov 
• 40 dechberoucich zastavok 
• 7 dozimetrických kontrol 
• 4 mikro co nas presvecovali 
• 2 nezapomenutelné dni 
Bolo nam odpovedane tisice otazok,najviacej bola zvedava anaJ a este si to aj nahravala pre sovu aby na nu nehucala Hu,Hu,Hu Za samotny zajazd som este zabudol napisat sa platilo az vo vlaku naspat a vo vlaku zabudli ze cestujeme my a popili sme im tam vsetko pivo

 

fotomontáž autora

fotomontáž autora

a aj vo vedlajsich vagonoch. 
Cernobyl by som prirovnal k mestu duchov,objavila sa panorama Cernobylskej elektrarni este s nedostavanymi blogmi a chladniarenske veze. Boli sme sa prejst aj po moste smrti skadial sa ludia utekali zachranit,nic vsetko do okolia 10 km bolo cervene,strasny pohlad. 
Armagedon a Anti si tam zbierali nejake vzorky do skumavky

 

 

nasli tam nejaku zhoreninu zvierata a ked sme prisli na hotel tak nam anaJ z toho chcela spravit sosovicovu poliovku,vraj nam dobre padne po takom dni,stastie ze si to armadegon vsimol a stihol to vyliat poulicnym psom pred hotelom,kludne nas anaJ mohla aj otravit,zobrali sme jej vsetky skumavky a nechali sme jej v kufri iba oblecenie a jednu bazuku s granatmi do velkej dialky vyhrala totizto majsterku v hode diskom,ale titul jej bol zobraty lebo raz z hotelovej izby v Tatrach trafila na Krivani nejakeho ceskeho turistu. 
Nas sprievodca ale to sme si museli priplatit nam vybavil aj obed v hoteli Polissia na Leninovom namesti,tam sme vlastne aj prespali,pred spanim nas este Perun ponatieral jeho medom akurat na Obyho a Evitu sa nezvysilo,Ja som sa dal radsej natriet Brunhilde nemala dlhe nechty a pekne pri tom spievala od Jethro Tull mesacny spln Oby a Evita si vonku opekali este slaninu a pridal sa k nim aj nas sprievodca,ked tu zrazu od ohna pocujem,Ta zabijem Ty kua zradcovska az ked sme sa tam vsetci zisli tam sme zistili kto je nas sprievodca,pri tej teplote ohna sa mu roztopila maska a ukazala sa prava tvar Miklosa,Pe-pe ho chcel zaziva tam aj pochovat len armadegon sa zanho prihovoril a nechali sme ho utekat vedla vlaku az do Kyjeva. 
Pred hotelom v Kyjeve nas uz cakala sova cela v ciernom a bez Magora,kieho andela sa zase stalo v slzach mi ukazala telegram z domu:Zrazilo Ti oslika ked sa vracal v noci z plaze a odrezali mu prednu nohu,co mam robit dalej? Stastie ze Magor uzil rozumu a isiel na postu s odpovedou miesto mna: 
Daj mu odrezat aj druhu prednu a namontujeme mu tam prednu napravu z rozbiteho Murana,

 

lepsie to nemohol v mojom mene ani napisat,hned som mu pozical 1000 jevro na 32% urok,ved si zasluzi. Ked sa vratil z posty tak mu pozeram na krk a na ten pasik,co sa Ti reku stalo,ale vraj ochranka od Dzugasvilliho ho chcela obesit,lebo mu podhodil jednu kravatu s kosakom a kladivom. Zmohol som sa iba na jedno,zajtra sadame na nas vlak a odchadzame smerom Moskva ……….

Úspešný Marián Kotleba

06.10.2017

Hlasy pre pana Kotlebu rastu neskutocnym tempom. Koho by ste vollli Vy pri volbach?

Moja prva cesta do Moskvy #6

18.07.2015

Hned po ranajkach kde sme byvali a obsadili jedno cele poschodie kvoli bezpecnosti sme sa vydali do mesta,ani som sa nenazdal a mal som sranok okolo tela a toto uz ma co znamenat spytal som sa anaJ,vraj kvoli mojej kleptomanii a ked sme stretli ceskych turistov z Plzne tak im povedala ze trpim demenciou,vytiahol som si za rohom tapku a dobre som si s nej supol do [...]

Moja prvá cesta do Moskvy #3

29.05.2015

Rano nezacalo najlepsie,dostal som SMS-ku od Antiho- som v dobrej opatere,dali mi aj najest,ale mam zeliezka na ruke,doneste si pilku na zelezo mreze su hrube. Poslal som tam Magora a Obyho nach kazdy taha pilku. Za budovou ich cakal so smetiarskym vozom Pe-pe, aby ich mal kde schovat a prepasovat cez mesto Kosice na hlavnu stanicu,ved sa v Kosicoch najlepsie vyzna. Vlak odchadzal o druhej [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 22471x
Priemerná čítanosť článkov: 3745x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy