Založ si blog

Úspešný Marián Kotleba

Hlasy pre pana Kotlebu rastu neskutocnym tempom.

Koho by ste vollli Vy pri volbach?

Moja prva cesta do Moskvy # 7

24.07.2015

Prekvapenie na hoteli, na ktore sa neda zabudnut,hned ako sme vosli na recepciu v okovach a 10 kilovymi gulami bol priviazany Magor ,pomahal totizto nakupovat zvaracie masky pre prvu Ceskoslovensku diviziu a pasoval to v tej japonke co tlacil sovu po Kyjeve. Mal jedine stastie ze bol vzdialeny pribuzny Dzurindu a spolu bicyklovali po Slovensku ked bol premierom,mozna mu robil aj [...]

Moja prva cesta do Moskvy #6

18.07.2015

Hned po ranajkach kde sme byvali a obsadili jedno cele poschodie kvoli bezpecnosti sme sa vydali do mesta,ani som sa nenazdal a mal som sranok okolo tela a toto uz ma co znamenat spytal som sa anaJ,vraj kvoli mojej kleptomanii a ked sme stretli ceskych turistov z Plzne tak im povedala ze trpim demenciou,vytiahol som si za rohom tapku a dobre som si s nej supol do [...]

Moja prvá cesta do Moskvy #3

29.05.2015

Rano nezacalo najlepsie,dostal som SMS-ku od Antiho- som v dobrej opatere,dali mi aj najest,ale mam zeliezka na ruke,doneste si pilku na zelezo mreze su hrube. Poslal som tam Magora a Obyho nach kazdy taha pilku. Za budovou ich cakal so smetiarskym vozom Pe-pe, aby ich mal kde schovat a prepasovat cez mesto Kosice na hlavnu stanicu,ved sa v Kosicoch najlepsie vyzna. Vlak odchadzal o druhej [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 22524x
Priemerná čítanosť článkov: 3754x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy