Založ si blog

Archív: máj, 2015

Moja prvá cesta do Moskvy #3

Rano nezacalo najlepsie,dostal som SMS-ku od Antiho- som v dobrej opatere,dali mi aj najest,ale mam zeliezka na ruke,doneste si pilku na zelezo mreze su hrube. Poslal som tam Magora a Obyho nach kazdy taha pilku. Za budovou ich cakal so smetiarskym vozom Pe-pe, aby ich mal kde schovat a prepasovat cez mesto Kosice na hlavnu stanicu,ved sa v Kosicoch najlepsie vyzna. Vlak odchadzal o druhej […]

Pokračovanie článku

Moja prvá cesta do Moskvy #2

Rano sme uz mali pristavene rebrinaky zo Zazrivej v prvom bude ciganska muzika z Ocovej a kedze Anti je nas najlepsi spevak a dokonca v troch reciach,slovensky,madarsky a najlepsie mu ide ciganstina z Hradca Kraloveho dali mu do ruky mapu cesty a bicik z ebenoveho dreva co si este onehda doniesol z Afriky. Dostal dve biele kobyly aby sme ich videli v hmle,jedna kobyla sa volala Iveta a druha […]

Pokračovanie článku

Moja prvá cesta do Moskvy

Slovo dalo slovo,tentokrát to nebudú moje milostné príbehy,ale dal som sa presvedčiť mojím kamarátom a pokračovať v písaní blogov,času mám a večne sa mi nechce hádať na diskusiách so SMEtiarmi,aj keby sa medzi nimi našlo zopár rozumných ľudí,okrem tých samozrejme, čo ich platí OKS. Dlho som rozmýšľal koho zobrat so mnou do Moskvy a možem poďakovat nášmu sponzorovi […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Zelenskyj na výročie výbuchu v Černobyle: hrozba jadrovej katastrofy pretrváva, pokiaľ ruskí teroristi budú držať ZAES v zajatí

ONLINE: Zelenskyj na výročie výbuchu v Černobyle: hrozba jadrovej katastrofy pretrváva, pokiaľ ruskí teroristi budú držať ZAES v zajatí

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 22523x
Priemerná čítanosť článkov: 3754x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy