Založ si blog

Moja prvá cesta do Moskvy #3

Rano nezacalo najlepsie,dostal som SMS-ku od Antiho- som v dobrej opatere,dali mi aj najest,ale mam zeliezka na ruke,doneste si pilku na zelezo mreze su hrube. Poslal som tam Magora a Obyho nach kazdy taha pilku.

fotomontáž autora

fotomontáž autora

Za budovou ich cakal so smetiarskym vozom Pe-pe, aby ich mal kde schovat a prepasovat cez mesto Kosice na hlavnu stanicu,ved sa v Kosicoch najlepsie vyzna.

fotomontáž autora

fotomontáž autora

 

Vlak odchadzal o druhej poobede,ale oni uz sedeli v restauracnom vozni. Perun sa dohodol s vlakveducim ze im dohodi lacnu pracovnu silu v restauracii,sudruzka Repress umyvala stoly po neokrochancoch z Kyjeva,zatial co anaJ umyvala kotly po borschi na stanici pod odkvapou rurou.

fotomontáž autora

fotomontáž autora

Zatial najdolezitejsiu ulohu dostal Velmo prekvapeny,ten uz od vcera v nasich vagonoch sliedil po nocnych kliestoch s chemickou bandaskou na chrbte a Obcianka mu drzala trubicku, ktorym SMErom ma striekat

fotomontáž autora

fotomontáž autora

Najdolezitejsie bolo zbavit sa vodnych kliestov,mali sme kvoli dlhej jazde objednane vodne postele a Obcianka este drzala v ruke kombinacky na vsi,jeden nikdy nevie a kto ma skusenosti tak si jej robotu vie ocenit.
Mesto Kosice nam darovalo este sportovy vagon bez strechy,bol tam pingpongovi stol,kose na basketball,len kto nam bude chodit za jazdy pre lopty,mali sme predsa len zobrat sudruha Bigmana, aj podlahu by nam pozmyval a staral aj o jacuzzy a obcas chlorine dolial. Najviac sa mi pacilo golfove ihrisko a barovy pult,tam stravim cestu do Kyjeva ako najlepsi fanusik sportu.
Tak a najdolezitejsie o nase pupky sa bude starat Evita, dal si poradit na Luniku IX jedalny listok

fotomontáž autora

fotomontáž autora

A o postelne pradlo sa nam postara soums,dokaze vymenit postelne pradlo aj v noci,len mu treba zobrat zapalky,lebo budeme mat vodne matrace Kvoli votrelcom budu strazit nase zlato Oby a Anti. Ja a Perun este musime cestou zohnat nejake diovcata aby nam bolo veselsie.
Veselica bola v plnom prude od desiatej rano a uz sa konecne mohla podavat 12-ka, cigani nam hrali na rozlucku a prisiel sa na nas pozriet aj Richard Raši,ved je nas a ked sa to zacalo okolo nas zhustovat dal odstavit prve nadrazie aby si ludia mohli pozriet aj nas odkryty vagon kde sa budeme opalovat a chytat chrusty v noci, na rohu vagonu mame jacuzzi pre diovcata ked pridu unavene vecer z kuchyne a aby som nezabudol na trampolinu,tu si objednal amargeon a vraj ma pripravenu sutaz pre nas ked sa vrati a pripoji sa k nam v Kyjeve.
Uz sme sa chystali k odchodu, cigani nam hrali

 

 

a z davu sa k nam rozbehol sudruh Bigman s plagatom

 

fotomontáž autora

fotomontáž autora

 

Ja chcem ist za Dzurindom,alebo mi ho poslite aspon domov na dobierku, slzy smiechu  sa mi tlacili z tolkej lasky k tomu grobianovi,ale nemohli sme mu vyhoviet,Pe-pe mu vrazil do ruky plastikovu kartu na 10 piv aby sme sa ho zbavili a kolesa na nasom rychliku SMER Kyjev sa dal do pohybu za krasneho slnecneho odpoludnia,akurat od Furci trosku fukalo,bociany lietali ako pripite okolo zeleziarni 😀

fotomontáž autora

fotomontáž autora

Idem si naliat za jedon na stastnu cestu.

Úspešný Marián Kotleba

06.10.2017

Hlasy pre pana Kotlebu rastu neskutocnym tempom. Koho by ste vollli Vy pri volbach?

Moja prva cesta do Moskvy # 7

24.07.2015

Prekvapenie na hoteli, na ktore sa neda zabudnut,hned ako sme vosli na recepciu v okovach a 10 kilovymi gulami bol priviazany Magor ,pomahal totizto nakupovat zvaracie masky pre prvu Ceskoslovensku diviziu a pasoval to v tej japonke co tlacil sovu po Kyjeve. Mal jedine stastie ze bol vzdialeny pribuzny Dzurindu a spolu bicyklovali po Slovensku ked bol premierom,mozna mu robil aj [...]

Moja prva cesta do Moskvy #6

18.07.2015

Hned po ranajkach kde sme byvali a obsadili jedno cele poschodie kvoli bezpecnosti sme sa vydali do mesta,ani som sa nenazdal a mal som sranok okolo tela a toto uz ma co znamenat spytal som sa anaJ,vraj kvoli mojej kleptomanii a ked sme stretli ceskych turistov z Plzne tak im povedala ze trpim demenciou,vytiahol som si za rohom tapku a dobre som si s nej supol do [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 22493x
Priemerná čítanosť článkov: 3749x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy