Založ si blog

Moja prvá cesta do Moskvy

Slovo dalo slovo,tentokrát to nebudú moje milostné príbehy,ale dal som sa presvedčiť mojím kamarátom a pokračovať v písaní blogov,času mám a večne sa mi nechce hádať na diskusiách so SMEtiarmi,aj keby sa medzi nimi našlo zopár rozumných ľudí,okrem tých samozrejme, čo ich platí OKS.

Dlho som rozmýšľal koho zobrat so mnou do Moskvy a možem poďakovat nášmu sponzorovi Ficulienke z Detvy,že jej súdruh Krnáč objavil pri jarných prácach na jej záhrade ešte zabudnuté zlaté tehličky od kniežaťa Rudolphusa, okrem toho nám venovala aj jednu mangalicu na oslavu stretnutia po dvoch rokoch,Ja som jej doniesol z Floridy na jej dlhé krásne nohy čižmy z krokodíla a peňaženku z kože divokéko beavera.

Stretli sme sa ako obyčajne na Hrochoti za kravínami, lebo tam je najfrešnejši vzduch,aby sme neboli pri opekačke zaprášení z Bystrickej cementárky.

fotomontáž autora

fotomontáž autora

Perún prišiol o deň skorej, aby postavil trojnožku na mangalicu a súdružka Repress zatiaľ vyrábala nové korýtka na klobásky,doniesol som jej aj sekeru od Kanadských drevorubačov,len anaJ ako obyčajne meškala,tak jej Repress musela vybaviť u Glváča ten nový vrtuľník z amejiky. Pre Obyho a Evitu sme poslali hasičov do B.Bystrice, aby sme sa na ceste mohli počastovať košérnou jabĺčkovicou a Evita mal pre nás Šaraticu dva súdky,keby nás preháňalo po ruskej vodke. Najviac ma dorazil Anti, ked sa ma opýtal, že prečo práve Moskva,mal som len jednu odpoveď,musí byť fenomenálna a to ešte nehovorím stretnúť tam Putina,alebo aspoň chirurga a to len kvôli anaJ a keď sa mi to vraj podarí,tak mi bude spievať až po Moskvu vo vlaku rusnácke do uška.

Oslava v plnom prúde,najskôr mal Anti príhovor pred radnicou k miestnemu obyvateľstvu a potom ich pozval na hostinu ku kravínom.

fotomontáž autora

fotomontáž autora

Ťažilo mi pri srdci že kde sa túla nás pytliak Soums,keď Tá koťuha vyskočila z krovia so srncom na pleciach,daroval ho najlepšej dojičke na Hrochoti,ale až potom z neho vyliezlo že prečo,stará diovka a on starý  mladenec,môžte si domysliet kde sa pobral ráno o tretej svietiac si švibalkami.

Ráno, keď už začalo svitat, sme si ešte zaskákali cez ohníky a potrebujeme sa dobre vyspat na cestu do Košíc,tam budeme nastupovat na rychlik do Moskvy a do Košíc sa budeme presúvat na rebriňáku čo nám darovali družstevníci zo Zázrivej,držte nám palce.

Nabudúce napíšem viacej,len mám obavy aby mi aj toto prešlo a kto chce,tak sa môže k nám pripojiť v Košicoch na druhom nástupišti.

fotomontáž autora

fotomontáž autora

Mňa spoznáte ľahko,budem mať na sebe vietnamky,Perún plechové trenky,Oby ako vždy má v ruke valašku kvôli Ukrajine,Evita červený  kríž na chrbte a ženy ako vždy s niečím prekvapia,dám vedieť………………………………..

 

Úspešný Marián Kotleba

06.10.2017

Hlasy pre pana Kotlebu rastu neskutocnym tempom. Koho by ste vollli Vy pri volbach?

Moja prva cesta do Moskvy # 7

24.07.2015

Prekvapenie na hoteli, na ktore sa neda zabudnut,hned ako sme vosli na recepciu v okovach a 10 kilovymi gulami bol priviazany Magor ,pomahal totizto nakupovat zvaracie masky pre prvu Ceskoslovensku diviziu a pasoval to v tej japonke co tlacil sovu po Kyjeve. Mal jedine stastie ze bol vzdialeny pribuzny Dzurindu a spolu bicyklovali po Slovensku ked bol premierom,mozna mu robil aj [...]

Moja prva cesta do Moskvy #6

18.07.2015

Hned po ranajkach kde sme byvali a obsadili jedno cele poschodie kvoli bezpecnosti sme sa vydali do mesta,ani som sa nenazdal a mal som sranok okolo tela a toto uz ma co znamenat spytal som sa anaJ,vraj kvoli mojej kleptomanii a ked sme stretli ceskych turistov z Plzne tak im povedala ze trpim demenciou,vytiahol som si za rohom tapku a dobre som si s nej supol do [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 08:34

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 22494x
Priemerná čítanosť článkov: 3749x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy